Feels like monday

Idag började skolan igen, så det känns som måndag fast det är tisdag. Konstigt det där. Nu sitter jag och pluggar och ska lite senare iväg på saxiss och efter det skall jag springa lite. Och tona håret, hann inte igår men nu ska det göras. Har klippt mig i alla fall, det är kortare må jag säga , men det känns så bra! Ska klippa mig igen innan skolan slutar, om ca 2 månader. Ska försöka hålla det avståndet med mellan 2-3 månader för att håret skall hålla sig fräscht , får se hur det går med det. Dagen har varit bra, vi hade schemabrytande dag, så hade föreläsning, var på besök hos bygg och fordon och lyssnade på treornas projektarbeten. Ska nog börja fundera på det.

Jajaaa, åter till plugget!
2012-04-17 @ 17:10:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0