I think i'm back

hejhej vänner små! funderar på att börja skriva här ibland. Idag är det den 17 februari och klockan är: 15:12.

 Dagnens klädsel: inget värt att nämna

 Dagens göra: Har varit inne på stan, ätit lunch med min syster, varit allmänt osocial och tråkig, är hemma igen, ikväll ska det träffas Sandra.


Mitt liv för tillfället är allmänt ointressant, lite som min klädsel. Varit i Åre, det var kul. Nu hemma igen, ska plugga för det behövs. Ingen kille så långt ögat kan nå, gud verkar inte vilja gilla mig angående den punkten. Men vad ska man göra åt saken?

Jag har också hamnat i ett slags tillstånd där jag bara vill införskaffa mig väskor, ett otroligt sug, jag har gått och blivit väsk-kåt.

Nu ska jag dra mig vidare, åt något annat håll lyssnades på denna låt


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=8UVNT4wvIGY



2012-02-17 @ 15:25:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0